Δημήτρης Αγγελακόπουλος - Σέρρες: Λείπει ο σχεδιασμός και η διεκδίκηση!
«Χθες κυβερνητικό κλιμάκιο έκανε βόλτα στην πόλη μας και συναντήσεις με διάφορους φορείς. Δεν το κατακρίνω, είναι λογικό κι αναμενόμενο και κάποια στιγμή έπρεπε να γίνει τώρα που πλησιάζουν εκλογές. Φαντάζομαι θα γίνουν και άλλες τέτοιες επισκέψεις. Όμως, οι επισκέψεις κλιμακίων σήμερα δεν λένε τίποτα αν από κάτω δεν υπάρχει μια οργανωμένη δουλειά.
Το 2019 τον Οκτώβρη, αν θυμάμαι καλά, ο τότε Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χρήστος Μέγκλας είχε κάνει κατόπιν δικής του πρωτοβουλίας μια σύσκεψη με στόχο να κάτσουν στο ίδιο τραπέζι όλοι οι βουλευτές του Νομού, ο Αντιπεριφερειάρχης, οι Δήμαρχοι, εκπρόσωποι άλλων φορέων, αιρετοί και να συντάξουν από κοινού ένα αναπτυξιακό πλάνο για το Νομό.
Η κίνηση αυτή, αν και τότε είχε πολύ συγκεκριμένη στόχευση, επί της αρχής ήταν μια πρωτοβουλία αναγκαία για τον τόπο.
Γιατί οι επισκέψεις των κλιμακίων με Υπουργούς, Βουλευτές και Παρατρεχάμενους, αν παραβλέψει κανείς το γενικό πολιτικό πλαίσιο και τον επικοινωνιακό τους χαρακτήρα, λειτουργικό στόχο έχουν να διαπιστώσουν.
Ένα φόρουμ των τοπικών εκπροσώπων όλων των επιπέδων της πολιτικής εξουσίας και των εκπροσώπων των παραγωγικών φορέων, όμως, ως στόχο θα είχε το σχεδιασμό και τη διεκδίκηση, που λείπουν σήμερα αισθητά από τον τόπο μας και τον αφήνουν έρμαιο στους σχεδιασμούς του βαθέως κράτους των Αθηνών.
Αν αιθεροβατώ με όλα αυτά που γράφω; δεν αιθεροβατώ.
Ναι, το πολιτικό πλαίσιο είναι τόσο στενό κι απελπιστικό, τόσο μονόπλευρο και μονομερές, τόσο ολοκληρωτικό, υπό την έννοια της καθολικής κυριαρχίας ενός πολιτικού σκέπτεσθαι μακριά από το συλλογικό, που είναι αναμενόμενο πως τέτοιες κινήσεις δεν πατάνε στην πραγματικότητα.
Εξάλλου, τον σερραϊκό λαό εκπροσωπούν στα όργανα της πολιτικής εξουσίας στη συντριπτική τους πλειοψηφίας άνθρωποι προερχόμενοι από την ίδια παράταξη, το ίδιο ιδεολογικό και πολιτικό φάσμα, που τί να λένε μεταξύ τους στα φόρουμ αυτά.
Θα μπορούσαν να συζητάνε τα ίδια πράγματα και στη ΝΟΔΕ χωρίς σημαντικές αλλαγές στη σύνθεση των προσώπων. Δεν το κάνουν ούτε αυτό ασφαλώς.
Εν κατακλείδι, έτσι γίνεται όταν απουσιάζουν από τα όργανα οι άλλες φωνές ή όταν υπάρχουν και σιωπούν ή λειτουργούν σταθερά κι ανευ όρων συναινετικά.»
Τάδε έφη ο καλός μου μαθητής και δικηγόρος, ορμώμενος εξ Αλιστράτης Δημήτρης Αγγελακόπουλος
Το σίγουρο είναι πως παραμένει αριστερός και έντονα διεκδικητικός!
Στο που και πότε περιμένουμε εναγωνίως τα νέα του…