Εκδήλωση μνήμης για την 205η επέτειο της Μάχη της Ρεντίνας
Την Κυριακή είχαμε μια σημαντική εκδήλωση μνήμης για την 205η επέτειο της Μάχη της Ρεντίνας.
Στα Μακεδονικά Τέμπη, τιμήθηκε μια από τις πιο ηρωικές μάχες στα χώματα της Μακεδονίας και Βαρτζόπουλος, Γαλαμάτης και Γκρέμος. απαίτησαν φόρο τιμής στους ήρωες που στάθηκαν απέναντι στον πολυπληθέστερο οθωμανικό στρατό, δίνοντας τη ζωή τους για την ανεξαρτησία της πατρίδας μας.
Ομιλητής ήταν ο Ταγματάρχης Πεζικού Δημοσθένης Χριστοδούλου, ενώ παραβρέθηκαν ο π. Υφ. Υγείας Δημήτρης Βαρτζόπουλος, ο Γενικός Γραμματέας Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας Θράκης Δημήτρης Γαλαμάτης και ο Διοικητής της 1ης Ταξιαρχίας Καταδρομών - Αλεξιπτωτιστών Αλέξανδρος Γκρέμος.
Να σημειώσουμε πως η Μάχη της Ρεντίνας στις 15 Ιουνίου 1821, (Μακεδονικά Τέμπη) αποτελεί μια χρυσή σελίδα αυτοθυσίας της Ελληνικής Επανάστασης, την οποία τιμούμε με ευλάβεια κάθε χρόνο., καθώς αυτή η μάχη έδωσε τον πολύτιμο χρόνο στους επαναστατημένους Έλληνες του Μοριά και της Ρούμελης να εδραιώσουν την εθνική παλιγγενεσία.
Στο Ηρώο της Μάχης της Ρεντίνας, στην Αγία Μαρίνα, άπαντες έδωσαν όρκο μνήμης, ότι ο ηρωισμός τους δεν θα ξεχαστεί, αλλά αντίθετα θα αποτελεί φωτεινό παράδειγμα για όλες και όλους μας.
Η 15η Ιουνίου είναι Ημέρα Μνήμης και για τον Δήμο Βόλβης, καθώς αυτή η ημέρα δείχνει πως να προχωρούμε μπροστά με αυταπάρνηση και αλληλεγγύη σε κάθε αγώνα που οδηγεί σε υψηλά ιδανικά, για το καλό της πατρίδας και του τόπου μας.
Χ. Πεταλωτή