Για την υποβολή δηλώσεων ΟΣΔΕ 2026 δεν άνοιξε το σύστημα;
Το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, ο ΟΠΕΚΕΠΕ και η ΑΑΔΕ, καθημερινά βάζουν στόχους που από ότι φαίνεται δεν μπορούν να πετύχουν
Άπαντες ξέραμε πως χθες θα είχαμε την ενεργοποίηση της πλατφόρμας υποβολής δηλώσεων ΟΣΔΕ 2026, μόνο που το άνοιγμα του συστήματος μετατίθεται εκ νέου, καθώς προηγείται η παρουσίαση της νέας εφαρμογής στους εκπροσώπους του ΓΕΩΤΕΕ.
Πρόκειται για τη δεύτερη κατά σειρά ημερομηνία-στόχο της ΑΑΔΕ που δεν φαίνεται να τηρείται, μετά την αρχική δέσμευση για άνοιγμα του συστήματος στις 15 Ιουνίου.
Και αυτό γιατί η προγραμματισμένη συνάντηση του επιτελείου της ΑΑΔΕ με εκπροσώπους του ΓΕΩΤΕΕ, θα γίνει σήμερα στις 10 το πρωί.
Η εξέλιξη αυτή μεταθέτει αναπόφευκτα για αργότερα το άνοιγμα της πλατφόρμας, καθώς η ενεργοποίησή της δεν αναμένεται να προηγηθεί της συγκεκριμένης διαδικασίας.
Στόχος είναι οι γεωτεχνικοί να εξετάσουν τη λειτουργικότητα της εφαρμογής και να καταθέσουν παρατηρήσεις και προτάσεις, ώστε να εντοπιστούν και να αντιμετωπιστούν εγκαίρως πιθανά προβλήματα.
Την ίδια στιγμή, το κλίμα στον αγροτικό κόσμο παραμένει ιδιαίτερα τεταμένο.
Σήμερα οι αγρότες της Θεσσαλίας προγραμματίζουν κινητοποιήσεις, σε μια περίοδο κατά την οποία ανάλογες θερινές διαμαρτυρίες δεν συνηθίζονται, αλλά δυστυ΄χως τα βασικά τους αιτήματα είναι οι καθυστερήσεις στις πληρωμές, αλλά και η παρατεταμένη εκκρεμότητα με το άνοιγμα του ΟΣΔΕ.
Χώρια που η τυχόν βιαστική ενεργοποίηση της πλατφόρμας χωρίς να έχει διασφαλιστεί η πλήρης λειτουργικότητά της ενδέχεται να προκαλέσει νέα προβλήματα κατά την υποβολή των δηλώσεων.
Και ένα τέτοιο ενδεχόμενο θα μπορούσε να επιβαρύνει τόσο τους παραγωγούς όσο και τα Κέντρα Υποδοχής Δηλώσεων, δημιουργώντας πρόσθετες δυσκολίες σε μια ήδη πιεσμένη διαδικασία.
Ή έχω άδικο;
Βασίλη, τρία εκατομμύρια μπαίνουν μέσα κάθε μήνα τα ΕΛΤΑ. Αν μη τι άλλο θα πρέπει να μεταφέρεις τα συγχαρητήριά μας στο Επιτελικό …κράτος!
Θέμης Πεταλωτής