Γιώργος Στάμτσης: Μόλις 700 γεννήσεις το 2026 στο Νομό Σερρών
«Τον Σεπτέμβριο 2020 ο πρωτότοκός μας γιος ξεκινούσε το Δημοτικό. Εκείνη την χρονιά η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) καταγράφει περίπου 85 χιλιάδες γεννήσεις παιδιών στην Ελλάδα.
Η μείωση είχε ήδη ξεκινήσει, ας σκεφτούμε μόνο ότι το 2014 που γεννήθηκε ο μικρός Χρήστος οι γεννήσεις ήταν γύρω στις 92 χιλιάδες.
Από το 2020 και μετά όμως η μείωση των γεννήσεων κατρακυλάει σε γκρεμό.
Το 2025 οι γεννήσεις έπεσαν στις 65 χιλιάδες και, με τον ρυθμό των δύο τελευταίων χρόνων, το 2026 θα είναι λιγότερες από 63 χιλιάδες.
Δηλαδή, μέσα στα έξι χρόνια που κράτησε το Δημοτικό του Χρήστου η Ελλάδα είδε να χάνεται το 25% των γεννήσεων.
Τα 4 νεογέννητα του 2020 έγιναν 3 το 2026.
Σε έξι μόλις χρόνια…
Ειδικά για τον νομό Σερρών οι γεννήσεις το 2026 θα είναι γύρω στις 700, από 1.030 που ήταν δέκα χρόνια πριν.
Αυτή είναι μια τρομακτική εξέλιξη, ειδικά εάν αυτό συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια. Γιατί καμιά αναπτυξιακή πολιτική, καμιά παραγωγή νέου πλούτου και κανένα κοινωνικό κράτος δεν μπορούμε να κρατήσουμε εάν δεν υπάρχουν νέοι άνθρωποι, νέοι Έλληνες στην Ελλάδα.»
Αυτά γράφει ο Σερραίος Διδάκτωρ Μηχανικός, Στέλεχος Αγοράς Ενέργειας και Αναπληρωτής Γραμματέας Ενέργειας στο ΠΑΣΟΚ Γιώργος Στάμτσης, με αφορμή τα ιδιαιτέρως ανησυχητικά στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ που ήρθαν στη δημοσιότητα, αναφορικά με το δημογραφικό
Θα μου πεις τυχαία;
Προφανώς και όχι μιας και ο ίδιος θα δοκιμάσει τις δυνάμεις του στην τοπική μας κοινωνία, κρατώντας επίσης την σημαία του ΠΑΣΟΚ!
Και τότε θα δούμε πόσο (;) θα μείνει στον … τόπο μας (του)!