ΚΡΙ ΚΡΙ - Η αξιολόγηση και η λήψη αποφάσεων αποτελούν αποκλειστική αρμοδιότητα των θεσμικών οργάνων
«Με αφορμή πρόσφατα δημοσιεύματα σχετικά με προτεινόμενες δωρεές της ΚΡΙ ΚΡΙ προς τον Δήμο, η εταιρεία επιθυμεί να διευκρινίσει τα ακόλουθα:
Η ΚΡΙ ΚΡΙ είναι μια ελληνική εταιρεία, η οποία επενδύει σταθερά στον τόπο της για περισσότερα από 70 χρόνια, στηρίζοντας με συνέπεια και διαφάνεια την τοπική κοινωνία και ανάπτυξη.
Στο πλαίσιο της κοινωνικής της παρουσίας, η εταιρεία έχει εκδηλώσει την πρόθεση να υλοποιήσει δωρεές για έργα που αποσκοπούν αποκλειστικά στη βελτίωση της καθημερινότητας των κατοίκων, όπως η δημιουργία παιδικής χαράς και αθλητικών εγκαταστάσεων.
Πρόκειται για πρωτοβουλίες αμιγώς κοινωνικού χαρακτήρα, το όφελος των οποίων ανήκει εξ ολοκλήρου στην τοπική κοινωνία, χωρίς κανένα απολύτως αντάλλαγμα για την εταιρεία.
Οι δωρεές αυτές είναι πλήρως διακριτές και ανεξάρτητες από οποιαδήποτε άλλη επιχειρηματική ή επενδυτική δραστηριότητα της ΚΡΙ ΚΡΙ και δεν συνδέονται με αυτήν καθ’ οιονδήποτε τρόπο.
Αναφορικά με ζητήματα επενδύσεων ή αξιοποίησης χώρων, η εταιρεία ΚΡΙ ΚΡΙ ξεκαθαρίζει ότι η σχετική αξιολόγηση και η λήψη αποφάσεων ανήκουν αποκλειστικά στα αρμόδια θεσμικά όργανα και τις αρχές της Πολιτείας, ακολουθώντας πάντα τις προβλεπόμενες νόμιμες διαδικασίες.
Η εταιρεία επιδιώκει διαχρονικά τη γόνιμη συνεργασία με την τοπική κοινωνία και τους θεσμούς, με σκοπό την ανάπτυξη έργων με πραγματικό αντίκτυπο, παραμένοντας πάντα ανοιχτή σε έναν θεσμικό, διαφανή και τεκμηριωμένο διάλογο».
Συνεπώς όλα όσα λέγονται και γράφονται είναι «εκ του περισσού», μιας και κανείς δεν ξέρει αν και πότε έχει κατατεθεί στο Δήμο Σερρών κάποια πρόταση για απόκτηση ή ανταλλαγή κάποιων στρεμμάτων.
Άλλωστε σύμφωνα με την εταιρία η αξιολόγηση και η λήψη αποφάσεων αποτελούν αποκλειστική αρμοδιότητα των θεσμικών οργάνων και των αρμόδιων αρχών της Πολιτείας, πάντα στο πλαίσιο των προβλεπόμενων νόμιμων διαδικασιών.
Σωστά κυρία Μητλιάγκα;
Ή να κρατήσουμε την …μύτη μας;