Μαρία Αναστασοπούλου: "Δεν πίστευα την αποχώρηση της Σίας Κοσιώνη από τον ΣΚΑΪ"
Καλεσμένη στην εκπομπή "Χαμογέλα και Πάλι" βρέθηκε το πρωί της Κυριακής η Μαρία Αναστασοπούλου, η οποία, μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στην αποχώρηση της Σίας Κοσιώνη από τον ΣΚΑΪ, ύστερα από 20 χρόνια παρουσίας στον σταθμό.
Η αποχώρηση που δεν περίμενε
Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια παραδέχτηκε πως μέχρι την τελευταία στιγμή δεν πίστευε ότι η Σία Κοσιώνη θα αποχωρούσε από τον τηλεοπτικό σταθμό, καθώς η παρουσία της είχε συνδεθεί βαθιά με την ενημερωτική ταυτότητα του ΣΚΑΪ.
"Δεν πίστευα ότι θα συμβεί"
"Για να είμαι ειλικρινής, δεν πίστευα την αποχώρηση της Σίας Κοσιώνη από τον ΣΚΑΪ μέχρι την τελευταία στιγμή. Δεν πίστευα ότι θα συμβεί", είπε χαρακτηριστικά η Μαρία Αναστασοπούλου.
"Ήταν σημείο αναφοράς"
Στη συνέχεια, η Μαρία Αναστασοπούλου εξήγησε πως η Σία Κοσιώνη δεν ήταν απλώς ένα πρόσωπο του σταθμού, αλλά μια σταθερά για όσους εργάζονταν εκεί για πολλά χρόνια. "Η Σία ήταν και για εμάς, που είμαστε από πολύ μικροί στον ΣΚΑΪ, σημείο αναφοράς. Δεν είναι μια οποιαδήποτε αποχώρηση", ανέφερε.
Η δική της αποχώρηση από τον ΣΚΑΪ
Η Μαρία Αναστασοπούλου έκανε και μια σύντομη αναφορά στη δική της διαδρομή, θυμίζοντας πως και η ίδια είχε αποχωρήσει στο παρελθόν από τον ΣΚΑΪ, ωστόσο ξεκαθάρισε πως η περίπτωση της Σίας Κοσιώνη είναι διαφορετική. "Κι εγώ είχα αποχωρήσει από τον ΣΚΑΪ για δύο χρόνια, αλλά δεν ήταν το ίδιο", σημείωσε.
"Είναι για το καλό της Σίας"
Κλείνοντας, η δημοσιογράφος τόνισε πως, παρότι δεν περίμενε αυτή την εξέλιξη, η ζωή δείχνει πως όλα μπορούν να συμβούν. "Ήμουν από τους ανθρώπους που δεν το πίστευα. Η ζωή όμως έχει δείξει πως όλα μπορούν να γίνουν και νομίζω πως έτσι κι αλλιώς, είναι για το καλό της Σίας", είπε η Μαρία Αναστασοπούλου.
via yupiii