C
Σέρρες
Παρασκευή 27 Ιουνίου, 2025 27.06.2025

Στο κοινό όλα τα συμπεράσματα από την 1η Αναπτυξιακή Ημερίδα Κερκίνης

eVima Serres Team
Στο κοινό όλα τα συμπεράσματα από την 1η Αναπτυξιακή Ημερίδα Κερκίνης

Όπως έχει ήδη αναγνωριστεί από τους παριστάμενους, η 1 η Αναπτυξιακή Ημερίδα Κερκίνης ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία, το, Σάββατο, 1 0 Μαΐου 2 0 2 5 .
Ως Kerkini Global Network (KGN), τηρούμε τη δέσμευσή μας και στέλνουμε τα συμπεράσματα της ημερίδας μας, προς όλους όσοι παραβρέθηκαν στις εργασίες της, αλλά και προς όλους όσοι ενδέχεται να ενδιαφέρονται για το θέμα που αναπτύχθηκε.

stavros papaioannou kostas sarafidis


ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ
Η ημερίδα απευθύνθηκε σε ένα συγκεκριμένο ακροατήριο θεσμικών εκπροσώπων, καθώς δεν είχε ως στόχο να αναλωθεί σε θεωρητικολογίες. Για τον λόγο αυτό, προχωράμε στη δημοσιοποίηση των συμπερασμάτων, ώστε όλοι να γνωρίζουν τι συζητήθηκε, τι συμφωνήθηκε και τι πρόκειται να προχωρήσει στο μέλλον.
Το πρώτο βήμα ολοκληρώθηκε, με τον βασικό στόχο να εκπληρώνεται, καθώς όλοι όσοι παραβρέθηκαν, αντιλήφθηκαν το ζήτημα με τον ίδιο τρόπο και μπορούν να αρχίσουν να το συζητούν σε μια κοινή γραμμή.

Με δεδομένες τις τοποθετήσεις των δημάρχων Σιντικής, Κιλκίς, Ηράκλειας, που ήταν παρόντες, της δημάρχου Σερρών που έστειλε θερμό μήνυμα συμπαράστασης και του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης, είμαστε έτοιμοι για το επόμενο βήμα, με το KGN να δρα ως ο καταλύτης, για να βρεθούν λύσεις, με κοινή δράση.

Ο φορέας μας μπορεί να συμβάλλει στην προετοιμασία κειμένων, την οριοθέτηση στόχων με βάση χρονοδιαγράμματα και αρμοδιότητες, την πρόταση αυτών που θα έχουν την εποπτεία των δράσεων, ώστε να κατατεθούν οι προτάσεις που εξυπηρετούν την κοινωνία, με σαφή τρόπο, ρεαλιστικά επιχειρήματα και ενιαία γραμμή.
Ξεκαθαρίστηκε ότι το ζήτημα του σιδηροδρόμου δεν είναι αρμοδιότητα των δήμων ή της περιφέρειας, όμως όλοι μαζί, συμπεριλαμβανομένων των απλών πολιτών, μπορούμε να ασκήσουμε πίεση, έχοντας κατά νου τα ακόλουθα

kerkini imerida dio
  1. Για να αρχίσουμε να έχουμε αποτελέσματα, πρέπει να πιέσουμε με τον ίδιο τρόπο, έχοντας κοινή γραμμή και κοινό στόχο.
  2. Σε πρώτη φάση θέλουμε, σύντομα, μία απτή λύση: την τοποθέτηση των δρομολογίων σε λογικές ώρες, που θα εξυπηρετούν το κοινό, μέσα από συνάντηση των δημάρχων που εκδήλωσαν ενδιαφέρον με τον αρμόδιο υπουργό.
  3. Είναι καιρός να ανοίξει η συζήτηση για τη σιδηροδρομική σύνδεση με τη Βουλγαρία, μέσα από τις επαφές που ήδη υπάρχουν.
  4. Περιμένουμε αν θα μείνουν ανοιχτοί οι επαρχιακοί Σιδηροδρομικοί Σταθμοί.
  5. Ο μεσοπρόθεσμος, φιλόδοξος στόχος είναι να έχουμε περιφερειακό προαστιακό σιδηρόδρομο στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Σέρρες, στα πρότυπα που αρμόζουν σε μία ευρωπαϊκή χώρα.

ΟΙ ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ
Ιστορικά και στατιστικά στοιχεία για τη σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης- Σερρών
Ο Πρόεδρος του K G N , κ. Τάσος Δημητριάδης, παρουσίασε το θέμα και εστίασε στις βαθιές ρίζες που έχει η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης–Σερρών στην ιστορία της ευρύτερης περιοχής. Τόνισε ότι πρόκειται για μια γραμμή που, για πολλές δεκαετίες, συνέδεε ανθρώπους, πόλεις και οικονομικές δραστηριότητες. Παρά τη σημερινή της υποβάθμιση, εξακολουθεί να διαθέτει σημαντικές δυνατότητες. Η γεωγραφική της θέση ενισχύει τον ρόλο της ως συνδετικού κρίκου μεταξύ της Θεσσαλονίκης, των Σερρών και της διασυνοριακής περιοχής του Προμαχώνα.

Κατά την παρουσίασή του, ο κ. Δημητριάδης αναφέρθηκε στη νέα δυναμική που δημιουργεί η αναβάθμιση του τμήματος Μουριές–Προμαχώνας, με έργα ηλεκτροκίνησης που αναμένεται να ολοκληρωθούν έως το 2 0 2 8 . Τόνισε πως η γραμμή μπορεί να ξαναγίνει ενεργό μέσο όχι μόνο για τη μεταφορά προϊόντων, αλλά για τη μετακίνηση ανθρώπων, για την ανάπτυξη του τουρισμού, της εξωστρέφειας και της αποκέντρωσης. Για να συμβεί αυτό, απαιτείται πολιτική βούληση, συντονισμένος σχεδιασμός και στενή συνεργασία μεταξύ των τοπικών και περιφερειακών φορέων. KERKINI GLOBAL NETWORK ΡΟΔΟΠΟΛΗ-ΣΙΝΤΙΚΗΣ ΣΕΡΡΩΝ, 62053 Info@kerkiniglobal.network

kerkini imerida tria

Η επίδραση του σιδηροδρόμου στην καθημερινότητα της περιοχής της Κερκίνης
Η παρουσίαση του Ειδικού Γραμματέα του K G N , κ. Θόδωρου Καλέση, στηρίχθηκε σε μαρτυρίες κατοίκων της σημερινής Δημοτικής Ενότητας Κερκίνης, κάθε ηλικίας και επαγγέλματος, οι οποίοι ανέδειξαν με σαφήνεια το αδιέξοδο που δημιουργείται από τα σημερινά δρομολόγια του τρένου, ενός μέσου συνυφασμένου με την Ιστορία της περιοχής. Όπως τονίστηκε, οι ώρες δεν εξυπηρετούν το επιβατικό κοινό, αφού δεν επιτρέπουν στους κατοίκους να μετακινηθούν με το τρένο για να τελειώσουν καθημερινές υποχρεώσεις, ιδίως προς και από τη Θεσσαλονίκη.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανάγκη δημιουργίας προαστιακού σιδηροδρόμου, με λειτουργικά δρομολόγια. Ένα τέτοιο δίκτυο θα έδινε νέα προοπτική στην περιοχή, διευκολύνοντας οικογένειες φοιτητών, κατοίκους που χρειάζονται πρόσβαση σε ιατρικές υπηρεσίες και ανθρώπους που εργάζονται ή σπουδάζουν στη Θεσσαλονίκη ή και στις Σέρρες. Την ίδια ώρα, θα ενίσχυε τις εμπορευματικές μεταφορές και την τοπική επιχειρηματικότητα. Όπως ειπώθηκε χαρακτηριστικά, ο προαστιακός σιδηρόδρομος δεν είναι απλώς μεταφορικό μέσο· είναι ίσως η τελευταία πραγματική ευκαιρία για ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής.
Πρότυπα σιδηροδρομικής σύνδεσης ευρωπαϊκών διασυνοριακών περιοχών

Ο Γενικός Γραμματέας του A E B R ( A s s o c i a t i o n o f E u r o p e a n B o r d e r R e g i o n s ) , M a r t ín G u i l l e r m o R a m ír e z , παρουσίασε το θέμα, αφού πρώτα εξήγησε ότι το AEBR ιδρύθηκε το 1 9 7 1 και αποτελεί τον σημαντικότερο φορέα προώθησης της διασυνοριακής συνεργασίας στην Ε. Ε. , προωθώντας τη συνεργασία, την ανταλλαγή καλών πρακτικών και την άρση εμποδίων μεταξύ γειτονικών περιοχών διαφορετικών χωρών. Το AEBR συντονίζει την εξειδικευμένη πλατφόρμα b -s o l u t i o n s , μέσω της οποίας δίνονται πρακτικές λύσεις σε διοικητικά και νομικά εμπόδια που συναντούν οι συνοριακές περιοχές. Στο πλαίσιο αυτό, η σύνδεση Σερρών–Σόφιας και Θεσσαλονίκης–Σόφιας χαρακτηρίστηκε ως μια ενδιαφέρουσα περίπτωση, με ισχυρή προοπτική. KERKINI GLOBAL NETWORK ΡΟΔΟΠΟΛΗ-ΣΙΝΤΙΚΗΣ ΣΕΡΡΩΝ, 62053 Info@kerkiniglobal.network

tatsios imerida kerkini

Ο κ. R a m i r e z ανέδειξε ευρωπαϊκά παραδείγματα συγκοινωνιακής ( κυρίως σιδηροδρομικής) διασύνδεσης, και τόνισε ότι, ενώ τα γρήγορα τρένα μεταξύ μεγάλων πόλεων είναι χρήσιμα, δεν αρκούν. Υπογράμμισε την ανάγκη για «δευτερεύουσες» συνδέσεις, με σταθμούς και εξυπηρέτηση μικρότερων οικισμών κατά μήκος των βασικών διαδρομών. Μια τέτοια προσέγγιση ενισχύει την κοινωνική συνοχή και μειώνει την απομόνωση των τοπικών κοινοτήτων. Όπως σημείωσε, οι συνδέσεις αυτές δεν είναι λιγότερο σημαντικές — είναι απαραίτητες για μια Ευρώπη ισόρροπης ανάπτυξης.

Ο σιδηρόδρομος ως οικολογικό μέσο στήριξης της τουριστικής επιχειρηματικότητας
Εκπροσωπώντας τους επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου στην περιοχή της Κερκίνης, ο κ. Γιάννης Ρέκλος ανέδειξε την αξία που είχε και μπορεί να έχει ξανά η σιδηροδρομική σύνδεση για τον βιώσιμο τουρισμό της περιοχής. Μέσα από προσωπικά παραδείγματα και μνήμες από το παρελθόν, περιέγραψε πώς το τρένο εξυπηρετούσε καθημερινά κατοίκους και επισκέπτες, επιτρέποντάς τους ακόμη και να μεταφέρουν το ποδήλατό τους μέχρι τον σταθμό της Ροδόπολης και από εκεί να φτάσουν στη λίμνη Κερκίνη.

Ο κ. Ρέκλος τόνισε ότι το τρένο αποτελεί διαχρονικά το πιο οικολογικό μέσο μεταφοράς. Γι’ αυτό και πρέπει να υποστηριχθεί ενεργά, ιδίως σε περιοχές με ιδιαίτερο περιβαλλοντικό χαρακτήρα, όπως η Κερκίνη. Η ενίσχυση της σιδηροδρομικής σύνδεσης μπορεί να προσφέρει ώθηση στον ήπιο τουρισμό, να συνδέσει ανθρώπους με τη φύση και να ενισχύσει το τοπικό εισόδημα χωρίς να επιβαρύνει το περιβάλλον. Κλείνοντας, υπερθεμάτισε σε όσα ακούστηκαν, λέγοντας ότι αποτελεί ένα όνειρο η ουσιαστική λειτουργία του περιφερειακού προαστιακού σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης-Σερρών, στα διεθνή πρότυπα που βλέπουν όσοι ταξιδεύουν στο εξωτερικό. KERKINI GLOBAL NETWORK ΡΟΔΟΠΟΛΗ-ΣΙΝΤΙΚΗΣ ΣΕΡΡΩΝ, 62053 Info@kerkiniglobal.network

Η στρατηγική ανάπτυξης της Θεσσαλονίκης, μέσω του προαστιακού σιδηροδρόμου
Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης και συγκοινωνιολόγος κ. Σπύρος Βούγιας, εκπροσωπώντας τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης, κ. Στέλιο Αγγελούδη, παρουσίασε το σχέδιο για την επέκταση των περιφερειακών σιδηροδρομικών συνδέσεων της πόλης. Όπως ανέφερε, η Θεσσαλονίκη σήμερα διαθέτει ουσιαστικά μόνο μία ενεργή προαστιακή γραμμή, προς τη Λάρισα, μέσω Κατερίνης.

kotsakiaxidis anaptiksiaki imerida kerkinis

Ανέδειξε την ανάγκη για ηλεκτροκίνηση, τηλεδιοίκηση και –όπου απαιτείται– διπλή γραμμή, επισημαίνοντας ότι στην περίπτωση της σύνδεσης Θεσσαλονίκης–Κιλκίς–Σερρών, η ύπαρξη πολλών σταθμών με περισσότερες από δύο γραμμές μπορεί να επιτρέψει τη λειτουργία μέσω τοπικών διασταυρώσεων. Υπογράμμισε ότι η Θεσσαλονίκη πρέπει και μπορεί να αναπτυχθεί με όρους συγκοινωνιακής εξωστρέφειας, στα πρότυπα της Αθήνας, και ότι η επένδυση στον προαστιακό είναι αναγκαία.

Ο κ. Βούγιας τόνισε ότι ο Δήμος Θεσσαλονίκης προτίθεται να μπει μπροστά στην προσπάθεια αναβάθμισης της γραμμής, με στόχο τη δημιουργία ενός περιφερειακού προαστιακού σιδηροδρόμου με πολλαπλά οφέλη για την πόλη και την επαρχία. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην ανάγκη ασφαλούς λειτουργίας του σιδηροδρόμου, ειδικά μετά την τραγωδία των Τεμπών, επισημαίνοντας ότι καμία αναβάθμιση δεν έχει νόημα χωρίς εγγυημένη ασφάλεια. Κλείνοντας, σημείωσε πως είναι σημαντικό οι θεσμικοί φορείς να ακούνε και τις πιο ρομαντικές φωνές της κοινωνίας. «Όσοι μπαίνουν στην πολιτική ξεκινούν με όνειρα, αλλά τους τρώει η καθημερινότητα», ανέφερε χαρακτηριστικά, τονίζοντας ότι τα όνειρα των πολιτών μπορούν να είναι οδηγός για σημαντικές αποφάσεις.

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ ΣΤΗΡΙΞΗΣ
Εκ μέρους του K e r k i n i G l o b a l N e t w o r k , αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε, όλους όσοι χαιρέτισαν την 1 η Αναπτυξιακή Ημερίδα Κερκίνης, με μηνύματα ουσιαστικής και συμβολικής στήριξης. Ιδιαίτερες στιγμές αποτέλεσαν οι παρακάτω

Έλενα Σώκου: «Η πόρτα μας είναι ανοιχτή και θα είμαστε δίπλα σας»
Η κα. Έλενα Σώκου, συντονίστρια του πρωθυπουργικού γραφείου Θεσσαλονίκης, δήλωσε ότι ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα να παραστεί στην ημερίδα, γιατί εντυπωσιάστηκε από τον τρόπο που της παρουσιάστηκε η αγωνία των ανθρώπων που επιμένουν και ζητούν την προσοχή που πρέπει να έχει ο τόπος τους. Επεσήμανε ότι πολλές φορές υπάρχει η αίσθηση ότι το κεντρικό κράτος είναι μακριά από τον πολίτη, ενώ και ο πολίτης πιστεύει ότι είναι μακριά από το κέντρο λήψης αποφάσεων, ένα χάσμα που το γραφείο του πρωθυπουργού προσπαθεί να γεφυρώσει. Τόνισε ότι η πληροφορία, που μπορεί να μην έχει φτάσει σε όσους λαμβάνουν αποφάσεις, αλλά και η διάθεση που μπορεί να έχει έστω και ένας άνθρωπος μπορεί να αλλάξει τα πράγματα.

Η κα. Σώκου δήλωσε ότι βρέθηκε στην ημερίδα κυρίως για να ακούσει και να βοηθήσει στην αναζήτηση και υλοποίηση λύσεων, τόσο για το δημογραφικό, όσο και για την εξυπηρέτηση των αναγκών διασυνδεσιμότητας, ώστε κάποιος που ζει στη Θεσσαλονίκη να μπορεί να μένει στην επαρχία. Ωστόσο, τόνισε ότι δεν πρέπει να καρπωθεί η Θεσσαλονίκη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των γύρω περιοχών, αλλά πρέπει να μπορεί να γίνει πράξη η αποαστικοποίηση, με καλές συνθήκες και ποιότητα ζωής.

Κλείνοντας, η κα. Σώκου ανέφερε την πρωτοβουλία της κυβέρνησης για τα αναπτυξιακά σχέδια κάθε νομού, γιατί η περιφερειακή ανάπτυξη δεν είναι ισόρροπη, με περιοχές να αναπτύσσονται ανομοιόμορφα. Το ζητούμενο είναι να βρεθούν τα κοινά χαρακτηριστικά, σε επίπεδο περιφερειακών ενοτήτων, ώστε να ομογενοποιηθεί ένα πλαίσιο αναπτυξιακών χαρακτηριστικών που θα μπορεί να προσελκύσει ιδίως τους νέους, για να παραμείνουν και να δημιουργήσουν στην επαρχία.

reklos giannis

Γιώργος Τάτσιος: «Ο εξορθολογισμός των δρομολογίων δεν απαιτεί χρήματα και θα μας δώσει αυτό που αξίζουμε»

Ο Δήμαρχος Σιντικής, κ. Γιώργος Τάτσιος, καλωσόρισε την πρωτοβουλία του διευρυμένου δικτύου Κερκίνης. Τόνισε ότι η Δημοτική Ενότητα Κερκίνης, παρά τους περίπου 2 0 0 , 0 0 0 επισκέπτες το χρόνο δεν έχει σύνδεση με κάποιο μέσο μαζικής μεταφοράς, ενώ και τα δρομολόγια κινούνται σε λάθος ώρες

Ο κ. Τάτσιος τόνισε ότι ζητά απλά την αλλαγή δρομολογίων, σε αυτή την πρώτη φάση, κάτι που δεν απαιτεί ιδιαίτερες επενδύσεις. Ωστόσο, η συγκεκριμένη, χρήσιμη γραμμή μπορεί να συμβάλλει στην ανάπτυξη της περιοχής, σε τρεις άξονες: την προσέλκυση κατοίκων κυρίως της Θεσσαλονίκης για να μείνουν στην επαρχία, τη μετακίνηση τουριστών, τη διασύνδεση με τη Βουλγαρία.

Ο Δήμαρχος Σιντικής ανέφερε ότι σε επικοινωνία που είχε με το υπουργείο Μεταφορών, με αφορμή ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου για την κατανομή των δρομολογίων και το κλείσιμο των Σιδηροδρομικών Σταθμών, έλαβε την απάντηση, προφανώς από υπηρεσιακούς παράγοντες, ότι «τα δρομολόγια αφορούν ευθύνη της H e l l e n i c T r a i n ». Ο κ. Τάτσιος τόνισε ότι λύση μπορεί να δοθεί μόνο από την ηγεσία του υπουργείου και γι’αυτό προσπαθεί εδώ και καιρό να συναντήσει τον αρμόδιο υπουργό, αλλά, φαίνεται ότι χρειάζεται ένα εύλογο χρονικό διάστημα για να ενημερωθεί για το θέμα, καθώς ανέλαβε πρόσφατα. Κλείνοντας την τοποθέτησή του, ο κ. Τάτσιος τόνισε ότι αν τα δρομολόγια εξορθολογιστούν, τότε αυτός ο τόπος θα πάρει αυτό που αξίζει.

Δημήτρης Κυριακίδης: «Στην προοπτική σιδηροδρομικής σύνδεσης των περιοχών μας με τη Θεσσαλονίκη, πρέπει να ενώσουμε δυνάμεις»
Ο Δήμαρχος Κιλκίς, κ. Δημήτρης Κυριακίδης, ανέφερε ότι ο σιδηρόδρομος μπορεί να αποτελέσει έναν από τους κορυφαίους μοχλούς της περιφερειακής μας ανάπτυξης, στη βάση και στην προοπτική χάραξης μιας συντονισμένης συγκοινωνιακής πολιτικής, σε επίπεδο Κεντρικής Μακεδονίας.

Ο κ. Κυριακίδης επεσήμανε ότι το ζήτημα της σιδηροδρομικής σύνδεσης των επαρχιακών περιοχών είναι κάτι για το οποίο όλοι οι αιρετοί πρέπει να έχουν λόγο και οφείλουν να ενώσουν τις δυνάμεις τους, για να διεκδικήσουν πιο αποφασιστικά το παρόν και το μέλλον των περιοχών τους. Τόνισε επίσης, ότι ο περιφερειακός σιδηρόδρομος είναι «ένα αίτημα περίπου 2 2 ετών, που για διάφορους λόγους έχει τεθεί στην άκρη». Κλείνοντας, ο κ. Κυριακίδης ευχήθηκε τα συμπεράσματα της ημερίδας να είναι θετικά και άμεσα αξιοποιήσιμα

Κλεάνθης Κοτσακιαχίδης: «Να επισκεφτούμε άμεσα τον κ. Κυρανάκη, είμαι στη διάθεσή σας»
Ο Δήμαρχος Ηράκλειας, κ. Κλεάνθης Κοτσακιαχίδης, ευχήθηκε καλή επιτυχία και καλά αποτελέσματα σε μια ημερίδα που είναι πάρα πολύ σημαντική, με ένα θέμα που αγγίζει όλη την Περιφερειακή Ενότητα Σερρών. Ο κ. Κοτσακιαχίδης, ζήτησε να επισκεφτούν οι δήμαρχοι τον αρμόδιο υπουργό, κ. Κυρανάκη, «άμεσα, αν θέλουμε να έχουμε αποτελέσματα και να μην μείνουμε στα ευχολόγια». Επεσήμανε ότι αν πάνε όλοι μαζί οι δήμαρχοι και ζητήσουν την αλλαγή των δρομολογίων και -γιατί όχι- να προστεθούν και άλλα.

Ο κ. Κοτσακιαχίδης επεσήμανε ότι η Περιφερειακή Ενότητα Σερρών είναι εδώ και πολλά χρόνια στις τελευταίες θέσεις ανάπτυξης, σε πανελλαδικό επίπεδο. Συνεπώς, έκλεισε, πρέπει να πιεστεί όσο περισσότερο γίνεται ο αρμόδιος υπουργός. Και πρότεινε την οργάνωση της συνάντησης με τον υπουργό να την αναλάβει το Kerkini Global Network.
V e r o n i k a S t o i l o v a : «Στρατηγικής σημασίας η σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης- Σόφιας»

dimos sintikis anaptiksiaki imerida kerkinis

Η κα. Veronika Stoilova, ειδική συνεργάτιδα δήμων και περιφερειών στη Βουλγαρία για θέματα επενδύσεων και διεθνών συνεργειών, χαιρέτησε την ημερίδα εκ μέρους του Δήμου Vratsa, ενώ μετέφερε και τον χαιρετισμό του κυβερνήτη του Blagoevgrad, ο οποίος μέχρι την τελευταία στιγμή επρόκειτο να δώσει το παρών.

Στην τοποθέτησή της, η κα. Stoilova επεσήμανε ότι σήμερα «τα Βαλκάνια είναι περισσότερα από ποτέ, σε ένα περιβάλλον που ευνοεί τη βιώσιμη ανάπτυξη». Η σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης-Σόφιας και γιατί όχι μέχρι και το Βουκουρέστι αργότερα, μπορεί να είναι ένας σημαντικός άξονας μεταφοράς προϊόντων, τουρισμού και επιχειρηματικότητας. Εξέφρασε την πεποίθηση ότι οι τοπικές και οι περιφερειακές αρχές της Βουλγαρίας θα στηρίξουν πλήρως ένα τέτοιο έργο, γιατί αντιλαμβάνονται τη στρατηγική του σημασία. Πρότεινε να χρησιμοποιηθεί η ημερίδα ως αφετηρία για να υπάρξει ανταλλαγή ιδεών, να προωθηθεί η οικοδόμηση συνεργασιών και να προχωρήσουμε στην υλοποίηση του οράματος για ενωμένα Βαλκάνια

Την ημερίδα χαιρέτησαν, ο βουλευτής Σερρών της Ελληνικής Λύσης, κ. Κώστας Μπούμπας, ο Β’ Αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Σερρών, κ. Γιάννης Παπουτσής, ο περιφερειακός σύμβουλος Κιλκίς, κ. Σταμάτης Παπουλίδης. Επίσης, μηνύματα στήριξης στην κοινή προσπάθεια έστειλαν και όσοι δεν κατόρθωσαν να δώσουν το παρών, όπως ο υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας-Θράκης, κ. Κώστας Γκιουλέκας, η δήμαρχος Σερρών, κα. Βαρβάρα Μητλιάγκα, ο δήμαρχος Παιονίας, κ. Κωνσταντίνος Σιωνίδης, ο βουλευτής Δράμας του ΠΑ. ΣΟ. Κ. , κ. Τάσος Νικολαΐδης, ο κυβερνήτης του Blagoevgrad, κ. Georgi Dinev, ο Πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Σερρών, κ. Παύλος Συμεωνίδης.

kerkini imerida tessera

Τις εργασίες της 1 ης Αναπτυξιακής Ημερίδας Κερκίνης παρακολούθησαν, μεταξύ άλλων, ο πρώην δήμαρχος Κερκίνης, κ. Ιάκωβος Ιακωβίδης, ο πρώην δήμαρχος Πετριτσίου, κ. Βαγγέλης Παπάζογλου, ο Αντιδήμαρχος Σιντικής, κ. Φώτης Πάππος, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Σιντικής, κ. Παναγιώτης Κορωνίδης, η περιφερειακή σύμβουλος Σερρών, κα. Μαρία Παπαδημητρίου, ο διευθυντής του Ευρωπαϊκού Ομίλου Εδαφικής Συνεργασίας ( Ε. Ο. Ε. Σ. ) ΕΛΙΚΑΣ, κ. Γιάννης Αναστασιάδης, ο Γενικός Γραμματέας του Εργατικού Κέντρου Κιλκίς, κ. Νικόλαος Τοπαλίδης, εκπρόσωπος του αντιπεριφερειάρχη Σερρών, δημοτικοί σύμβουλοι του Δήμου Σιντικής, πρόεδροι κοινοτήτων από τη Δημοτική Ενότητα Κερκίνης, διευθυντές σχολικών μονάδων, καθώς και πρόεδροι και εκπρόσωποι πολιτιστικών και αθλητικών συλλόγων.
Η αρχή έγινε.

Μέσα στις επόμενες ημέρες, θα στείλουμε στους αρμόδιους φορείς τον προτεινόμενο οδικό χάρτη, προκειμένου να προχωρήσουμε στην υλοποίηση των ζητημάτων και των αιτημάτων που τέθηκαν στην 1 η Αναπτυξιακή Ημερίδα Κερκίνης.

sakis mpoikos vicky pantazi

Δημήτρης Κουτσούμπας: Ποια είναι η στάση της ελληνικής Κυβέρνησης για την Γάζα – Ελεύθερο Βήμα Σερρών – Νέα για τις Σέρρες μέσα από το e-vima.gr

ΣΥΡΙΖΑ– Προοδευτική Συμμαχία: Βαδίζει προς το 5ο Συνέδριο – Ελεύθερο Βήμα Σερρών – Νέα για τις Σέρρες μέσα από το e-vima.gr

Χρήστος Κέλλας: Aποζημιώσεις 30 εκατ. ευρώ για τους πληγέντες κτηνοτρόφους

Loader