Την Κυριακή 16 Οκτωβρίου ο ΙΣΤΙΟΠΛΟΪΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ διοργάνωσε Διασυλλογικούς Αγώνες Κωπηλασίας στους οποίους συμμετείχε και ο Όμιλός Πεθελινού Κερκινίτης με δέκα αθλητές και αθλήτριες που τιμήθηκαν λόγω των διακρίσεών τους ως ακολούθως:
Ο Ορέστης Φλώρος κατέλαβε τη 2η θέση και ασημένιο μετάλλιο στο αγώνισμα του σκιφ παίδων 12 ετών.
Η Ουρανία Τσιτσιμπίκουκαι Αρετή Καζάκηκατέλαβαν την 2η θέση και ασημένιο μετάλλιο στο αγώνισμα του διπλού σκιφ αρχαρίων κορασίδων.
Η Αναστασία Κωστίδου και Δήμητρα Μπέλλιου κατέλαβαν την 3η θέση και χάλκινο μετάλλιο στο ίδιο ως άνω αγώνισμα (του διπλού σκιφ αρχαρίων κορασίδων).
Ο Νίκος Μαλλιαρός κατέλαβε τη 1η θέση και χρυσό μετάλλιο στο αγώνισμα του σκιφ αρχαρίων παίδων.
Ο Νίκος Μαλλιαρός και η Αρετή Καζάκη την 1η θέση και χρυσό μετάλλιο στο αγώνισμα του διπλού μεικτού σκιφ αρχαρίων παίδων – κορασίδων.
Συγχαρητήρια στον προπονητή και στα παιδιά για τη συμμετοχή και τις διακρίσεις τους