Τάσος Χατζηβασιλείου: Οι Σέρρες γίνονται η πρωτεύουσα του μηχανοκίνητου αθλητισμού στα Βαλκάνια - Νέα εποχή για το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών
Με ανακοίνωση του ο υφυπουργός Εξωτερικών και βουλευτής Σερρών Τάσος Χατζηβασιλείου ανακοίνωσε τη χρηματοδότηση ύψους 9.000.000 ευρώ για το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών
Σύμφωνα με τον κ. Χατζηβασιλείουγια το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών
"Με απόφαση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και της κυβέρνησης της Νέα Δημοκρατία, ξεκινά η συνολική αναβάθμιση του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών, με χρηματοδότηση ύψους 9.000.000 ευρώ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων του Υπ. Αθλητισμού.
Ευχαριστώ θερμά τον Πρωθυπουργό που πιστεύει στο όραμα να ξαναγίνει η πίστα των Σερρών η κορυφαία της ευρύτερης περιοχής.
Πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες δημόσιες επενδύσεις στον τόπο μας, με ξεκάθαρο αναπτυξιακό αποτύπωμα. Οφείλονται ξεχωριστές ευχαριστίες στον αρμόδιο Αν. Υπουργό Αθλητισμού Ioannis Vroutsis, ο οποίος κινήθηκε μεθοδικά και αποτελεσματικά, καθώς και στον Αν. Υπουργό Εθνικής Οικονομίας Nikos Papathanasis για τη συμβολή του. Η κυβέρνηση ικανοποιεί ένα πάγιο αίτημα της σερραϊκής κοινωνίας και του Δήμου Σερρών.
Στηρίζουμε την κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη των Σερρών. Στηρίζουμε το εισόδημα κάθε Σερραίας και Σερραίου". αναφέρει ο κ. Χατζηβασιλείου.
Βαρβάρα Μητλιάγκα: "Νέα εποχή για το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών"
Με αφορμή την ανακοίνωση του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, σχετικά με την χρηματοδότηση, με το ποσό των 9 εκατομμυρίων ευρώ, για την αναβάθμιση του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών, η Δήμαρχος Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα αναφέρει τα εξής:
"Μέσα από δήλωσή του στο NewsAuto, ο ίδιος ο Πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωσε τη χρηματοδότηση, με ποσό 9 εκατομμυρίων ευρώ, της αναβάθμισης του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών, ενός έργου που μπορεί να αποτελέσει ισχυρό μοχλό ανάπτυξης για την περιοχή μας και να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση των Σερρών στον χάρτη του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Πρόκειται για μια εξέλιξη που μας ικανοποιεί ιδιαίτερα, καθώς το τελευταίο διάστημα αναπτύχθηκε μια ουσιαστική και παραγωγική συνεργασία μεταξύ του Δήμου Σερρών και του Υπουργείου Παιδείας και Αθλητισμού, με κοινό στόχο την ανάδειξη των δυνατοτήτων και της αναπτυξιακής προοπτικής που διαθέτει το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών.
Θέλω να ευχαριστήσω δημόσια τον Πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη για την απόφαση αυτή, η οποία ανταποκρίνεται σε ένα διαχρονικό αίτημα της τοπικής κοινωνίας και ανοίγει νέους δρόμους για την ανάπτυξη της περιοχής μας.
Ο ίδιος πίστεψε στο όραμα για τον τόπο μας.
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τον Υφυπουργό Εξωτερικών και Βουλευτή Σερρών κ. Τάσο Χατζηβασιλείου, ο οποίος από την πρώτη στιγμή στήριξε την προσπάθεια εξεύρεσης πόρων και συνέβαλε ουσιαστικά στην προώθηση του αιτήματος στα αρμόδια κέντρα λήψης αποφάσεων.
Και, φυσικά, ευχαριστώ θερμά τον Αν. Υπουργό Αθλητισμού κ. Γιάννη Βρούτση για την εξαιρετική συνεργασία μας, καθώς και για την ανταπόκρισή του σε ένα ζήτημα που αφορά το μέλλον του τόπου μας.
Η αναβάθμιση του Αυτοκινητοδρομίου δεν αφορά μόνο τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Αφορά την εξωστρέφεια των Σερρών, την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας, την προσέλκυση επισκεπτών και επενδύσεων και τη δημιουργία νέων ευκαιριών για την περιοχή μας.
Ως Δημοτική Αρχή θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς ώστε η εξαγγελία αυτή να μετατραπεί σύντομα σε έργο και να αποδώσει τα μέγιστα οφέλη για τους πολίτες των Σερρών.
Σήμερα είναι μια πολύ καλή ημέρα για τις Σέρρες. Και είναι μια ημέρα που μας επιτρέπει να βλέπουμε με μεγαλύτερη αισιοδοξία το μέλλον ενός εμβληματικού έργου για τον τόπο μας" κατέληξε η κ. Μητλιάγκα.
Σύντομα περισσότερα..